woensdag 7 december 2011

Donderdag 8 december

Vandaag gaan we weer verder met ons project SittardPortrait.
Mijn batterijen zijn opgeladen, de apparatuur is ingeladen in de auto. Nog even een kopje koffie en dan weer op weg naar Sittard.
Vandaag zijn wij (Theo en ik) weer de gehele dag aanwezig op de markt in Sittard om een poging te wagen het winkelend publiek voor onze camera te krijgen voor een sprekend portret in ons project SittardPortrait.

Laat je zien op de markt van Sittard en wie weet, sta je vandaag nog voor onze camera in de studio die wij wederom bij V&D mogen plaatsen.


Wie weet tot ziens bij V&D te Sittard.

Groetjes

Peter

1 opmerking:

  1. goede morgen meneer.

    ik kon mijn foto helaas niet vinden in deze site,ik had afgelopen donderag gemaakt waar bij mijn vriendin bij was en die niet op foto wou.
    mijn naam is Nabil nasri uit Heerlen en ik kooz voor vreden dat iedereen is tevreden.
    hoe kan ik mijn foto vinden?

    vanhartelijk bedankt,

    Nabil nasri.

    BeantwoordenVerwijderen